ເປົ້າຫມາຍແມ່ນເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າໄປຫາຫ້ອງການຂອງທ່ານ, ເພີ່ມທີ່ຢູ່ສໍາລັບຫ້ອງ. ຫຼືຮ້ານຄ້າ; ຖ້າທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະໄດ້ຮັບການບໍລິໂພກຫຼາຍ, ໃຫ້ລະບຸເບີໂທລະສັບສໍາລັບ . ໂທລະສັບ; ຖ້າເປົ້າຫມາຍແມ່ນເພື່ອເພີ່ມການໂອນຈໍານວນເວລາແມ່ນ . ໃຊ້ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການເຊື່ອມຕໍ່ກັບຫນ້າເວັບໄຊທ໌ສະເພາະປາກົດເປັນປະໂຫຍກ. ຕາມຄໍາຮ້ອງຂໍຂອງຜູ້ໃຊ້ແບບເຄື່ອນໄຫວໃສ່ການເລືອກ semantic ທີ່ຊັດເຈນແລະໃສ່ຂໍ້ຄວາມ. ຄົ້ນຫາ Google Charts ມີຄວາມສໍາຄັນຂອງການເລືອກຄໍາສັບຄໍາຕອບສໍາລັບຄໍາຖ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ າມທີ່ . ມັນສາມາດສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຄວາມຊັດເຈນຂອງການເລືອກຄໍາແມ່ນຂຶ້ນກັບຂອບເຂດຂະຫນາດໃຫຍ່ຂອງຄໍາທີ່ໃຊ້. ກຸ່ມຄວນໄດ້ຮັບການສະແດງໃນຂອບເຂດຂະຫນາດໃຫຍ່, ມັນຂຶ້ນກັບວ່າ (ເມື່ອສະແດງ. ໃນເຄືອຂ່າຍການໂຄສະນາ) ມັນດີທີ່ສຸດທີ່ຈະໃຊ້ການບໍລິການພິເສດ (ເຊັ່ນຫຼືຄ້າຍຄືກັນ. ເຄື່ອງນຸ່ງຫົ່ມ) ເມື່ອເລືອກຄໍາທີ່ໃຊ້ເຄື່ອງມືເຫຼົ່ານີ້ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຄາດຄະເນໄດ້ເລື້ອຍໆ. ຄໍາຖາມແມ່ນ.
ຈ່າຍເພື່ອເບິ່ງຄໍາສໍາຄັນທີ່ຄ້າຍຄືກັນເພື່ອຂະຫຍາຍລາຍຊື່ແລະກໍານົດຄໍາສໍາຄັນທາງລົບທີ່ຈະຍົກເວັ້ນ. ໃນຄໍາສັ່ງທີ່ຈະກໍານົດເປົ້າຫມາຍການຈະລາຈອນຫຼາຍຢ່າງຊັດເຈນກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍທີ່ກໍານົດໄວ້ແລະ . ໂຄສະນາເປີດໂດຍສະເພາະ, ຍົກເວັ້ນເວທີຊັ້ນນໍາ, ເຄື່ອງມືຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຖືກຕ້ອງແລະ . ຈັດຕັ້ງການໂຄສະນາບໍລິບົດຢ່າງມີປະສິດທິພາບ, ໃຫ້ການຊ່ວຍເຫຼືອທີ່ສໍາຄັນກວ່າໃນການສ້າງຄໍາສໍາຄັນ. ລາຍຊື່ເບິ່ງວ່າຄູ່ແຂ່ງໂຄສະນາແນວໃດ; ຫນຶ່ງແມ່ນເລືອກຄໍາທີ່ອອກແບບໂດຍສະເພາະ; ເຊິ່ງສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງ.
|